MMA:lla on paras työttömyyskassa

tyottomyyskassa

MMA:n työttömyyskassa sai jäseniltä erinomaiset arviot. 18 työttömyyskassan asiakaskyselyssä MMA:n kassa pärjäsi parhaiten. Kassan henkilöstö on siis tehnyt hyvää työtä!

Asteikolla 1-6 kassan eri osa-alueiden keskiarvotulokseksi tuli 4,97. Se on myös kassan paras tulos vuodesta 2013 toteutetuissa kyselyissä. Kyselyyn vastanneista jäsenistä 98 prosenttia suosittelisi MMA:n työttömyyskassan jäsenyyttä muille.

Eniten kehuja saivat hakemusten käsittelyn nopeus ja luotettavuus, sähköisen asioinnin helppous sekä henkilöstön asiakaspalveluhenkisyys.

Risuja puolestaan sai – jokavuotiseen tapaan – kassan puhelinpalveluaika, jonka jäsenet kokevat riittämättömäksi. Kassa on jo nyt parantanut palvelua tässä suhteessa. Marraskuun alusta alkaen puhelinpalvelu toimii joka arkipäivä ja maanantaisin myös iltapäivisin (ma klo 9-11 ja 12-14, ti-pe klo 9-11 numerossa 020 690 442).

Puhelinajan lisääminen liittyy kassan laajempaan tavoitteeseen kehittää viestintää jäsenten ja kassan välillä. Helmikuussa käyttöönotetun Sähköinen yhteydenotto -linkin avulla kassaan voi lähettää viestejä tai kysymyksiä. Syyskuussa avatun Sähköisen ajanvarauksen avulla jäsen voi varata henkilökohtaisen tapaamisajan. Marraskuusta alkaen sisäänkirjautuminen eAsiointiin eli eMMA:han ei vaadi enää verkkopankkitunnuksia. Toiminnot löytyvät kassan verkkosivujen alalaidasta.

Laajennettu puhelinpalveluaika otettiin käyttöön noin viikko kyselyn päättymisen jälkeen. Toivomme, että se vastaa asiakkaiden tarpeita. Kiitämme kaikkia vuoden 2016 kyselyyn vastanneita!