
Toistot, teot ja tulokset – B2B-myynnin rutiinit ja rytmi
Myynti ei ole jotain, jossa onnistutaan inspiraation iskiessä tai sattumalta. Myynti on (onnistuessaan) rutiininomaista tekemistä, jossa toistuvuus, prosessit ja asiakkaan saama arvo ohjaavat jokaista kaupallista…

Kolme miljoonaa kilometriä ja lukuisia maalikauppoja
MMA:n tuore kunniapuheenjohtaja Tapio Kauppinen näkee, että työn ulkopuolella käytettävät liiton edut ovat tärkeitä jäsenhoukuttimia.

Sakset vaihtuivat sisältöön – Viivi löysi paikkansa markkinoinnista
Kun Viivi Kampman siirtyi parturi-kampaajan penkiltä markkinoinnin maailmaan, mukana kulki yllättävän paljon tuttua: luovuutta, asiakastyön rytmiä ja kykyä heittäytyä. Alanvaihdos ja muutto Kajaanista Helsinkiin veivät…
Uutiset ja tiedotteet
Katso kaikki ›Koulutuskalenteri
Koulutuskalenteri
Artikkelit
Alamme tiedot ja tarinat löytyvät meiltä. 💜 Artikkeleistamme löydät taustoitettua tietoa, uusia näkökulmia ja käytännön oivalluksia myynnin ja markkinoinnin kuumimmista puheenaiheista. Tutustu viimeisimpiin julkaisuihimme ja pysy kehityksen kärjessä!
Katso kaikki ›Blogit
Tervetuloa MMA:n blogiin! Täällä alamme huiput eli myynnin ja markkinoinnin kovimmat asiantuntijat, kouluttajat, vaikuttajat ja tutkijat jakavat ajankohtaista tietoa, syventävät alan keskustelua ja tukevat ammatillista kehittymistäsi. Sukella uusimpiin kirjoituksiin ja pysy ajan tasalla alasi tärkeimmistä teemoista.
Tahtoisitko kirjoituksesi blogiimme? Lue lisää täältä »
MMA:n palkkatutkimus: Neuvottelu kannattaa, mutta kaikki eivät sitä tee
Mediaanipalkat nousivat viime vuonna myynnissä neljä prosenttia ja markkinoinnissa kaksi prosenttia. MMA:n puheenjohtaja Marko Hovinmäki suosittelee työpaikoille avoimempaa palkkapuhetta.

Myynti ja markkinointi eri urilla palkkakehityksessä
Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA:n tuore palkkatutkimus 2024 osoittaa, että myynnissä mediaanipalkka kasvoi 4 prosenttia verrattuna vuotta aiempaan ylittäen nyt 6 000 euron rajan. Markkinoinnin…

Barometri paljastaa myynnin ja markkinoinnin kipukohdat
Jokaisen organisaation kannattaa panostaa myynnin ja markkinoinnin ammattilaisten osaamisen kehittämiseen, vaikka tulokset näkyisivätkin vasta pitkällä aikavälillä.