Jäsenpalvelumme neuvoo, mitä vuodenvaihteen tietämillä kannattaa ottaa huomioon

Vuodenvaihde ja sen myötä lisääntyvät yhteydenotot ruuhkauttavat jäsenpalvelumme, jolloin vastauksen saamisessa voi kestää hiukan tavallista pidempään. Kiitämme jo etukäteen kärsivällisyydestäsi! Jäsenpalvelumme pisti ylös tärkeimmät neuvonsa, jotka on listattu tähän tiedotteeseen.

Jäsenpalvelumme neuvot

• Käsittelemme jäseniltämme saapuneet yhteydenotot saapumisjärjestyksessä. Otathan yhteyttä vain yhtä kanavaa pitkin, jotta emme vastaa sinulle samaan kysymykseen useita kertoja. Yhteyden meihin saat Oma MMA:n chatissa, laittamalla sähköpostia osoitteeseen jasenpalvelu@mma.fi tai soittamalla numeroon 020 122 4400 kello 9–15 välillä.

• Voit maksaa vuoden 2021 jäsenmaksusi vielä vuoden loppuun eli 31. joulukuuta 2021 asti. Jos jäsenmaksujasi on vielä tammikuussa maksamatta, päätämme jäsenyytesi sekä MMA:ssa että KOKO-kassassa, jos sinulla on ollut myös työttömyyskassamme jäsenyys.

• Myönsimme jäsenmaksualennuksia vuodelle 2021 30. marraskuuta 2021 saakka. Joulukuussa saapuneita alennushakemuksia emme huomioi enää tämän vuoden laskuille.

• Jos sinulla on vuonna 2021 yhtään maksamattomia jäsenmaksuja, KOKO-kassan jäsenyys laitetaan päättymään 31. joulukuuta 2020. MMA:n jäsenyyden päättymispäivän laskemme taas sen mukaan, mihin saakka olet jäsenmaksusi maksanut.

• Jos erotamme sinut KOKO-kassasta, mutta olet saanut vuoden 2021 aikana ansiosidonnaista päivärahaa, KOKO perii saamasi etuudet kuluneelta vuodelta takaisin.

• Jos et halua jatkaa jäsenyyttäsi enää vuonna 2022, päätäthän jäsenyytesi 31. joulukuuta 2021 mennessä. Laskutamme jäsenyydestä siihen saakka, kun eroilmoitus saapuu meille. Tammikuussa tulleista eroilmoituksista laskutamme tammikuun kuukausimaksun.

Jäikö jokin vielä mietityttämään? Ota sitten ihmeessä meihin yhteyttä, niin katsotaan homma kuntoon!

Iloisin terveisin
MMA:n jäsenpalvelun porukka