Lipunmyynti MMAhtipäivään aukeaa 22.5.

MMAhtipäivä lähestyy vauhdilla, ja pian sinulla on mahdollisuus varata liput itsellesi ja kolmelle läheisellesi! Kyseessä on vuosittainen koko perheen kesätapahtumamme, jossa tarjoamme jäsenillemme tilaisuuden nauttia Suomen hauskimmista huvipuistoista yhdessä perheen ja muiden MMA:laisten kanssa. Nappaa lippusi ja tule porukalla!

Vietämme tänä vuonna MMAhtipäivää 17. kesäkuuta lauantaina valloittavissa hurvittelukohteissa ympäri Suomen: tarjoamme lippuja huokeaan hintaan Suomen Tivoliin Kempeleeseen, Helsingin Linnanmäelle, Naantalin Muumimaailmaan, Tampereen Särkänniemelle, Kauhavan PowerParkiin sekä Tivoli Sariolaan Joensuussa.

Avaamme lippukaupan kaikille maanantaina 22. toukokuuta kello 9. Ota huomioon, että meillä on lippuja 2100 kuuteen kohteeseemme. Niitä on siis reilusti mutta rajoitetusti, joten varaa siis omat lippusi sinulle ja huvitteluporukallesi ajoissa! Suosituimmat kohteet tullaan myymään loppuun todennäköisesti pian.

Hinnat eri kohteisiin

Voit itse valita, mihin kohteeseen haluatte porukalla lähteä. Huippuedullisia lippuja voit ostaa neljä kappaletta. Hinta on 10 / 20 euroa kohteesta riippuen.

Tapahtuman järjestävät Helsingin, Karjalan, Kokkolan, Etelä-Pohjanmaan, Oulun seudun, Pirkanmaan, Pohjanmaan ja Varsinais-Suomen paikallisyhdistykset. Lämpimästi tervetuloa!