MMA:n jäsenpalvelu siirtyy Membrin hoitoon huhtikuun alusta

Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA:n jäsenpalvelun hoito siirtyy 2. huhtikuuta 2024 alkaen Membri Oy:lle, joka on ainoa suomalainen järjestöjen jäsenpalveluun erikoistunut toimija. MMA:n jäsenet saavat jatkossakin laadukasta ja nopeaa palvelua.

MMA:n jäsenten asiat hoituvat kuten ennenkin. Lisäksi kevään mittaan palvelu laajenee vaiheittain. Palveluaikaan on tulossa myöhemmin keväällä tunnin pidennys, ja myös englanninkielinen palvelu laajenee.

– Meille on erityisen tärkeää, että jäsenemme saavat edelleen erinomaista palvelua. Membrin jäsenpalvelijat ovat kokeneita ja ammattitaitoisia asiantuntijoita, jotka hoitavat jäsentemme asiat oikea-aikaisesti, nopeasti, ystävällisesti ja ammattitaitoisesti, MMA:n puheenjohtaja Marko Hovinmäki kertoo.

Taustalla muutokselle on useita vuosia kestänyt yleinen taloustilanne, joka vaikuttaa myös MMA:n toimintaan. Jäsenpalvelun siirtyminen Membrin hoidettavaksi parantaa saatavuutta ja tehostaa toimintaa.

– Olemme tehneet talouden tasapainottamiseksi toimenpiteitä jo useamman vuoden ajan. Jäsenpalvelumme ulkoistuksella haluamme turvata laatutason jatkossakin erinomaisena kustannustehokkaammin, Hovinmäki korostaa.

MMA:n jäsenpalvelun yhteystiedot pysyvät ennallaan. Myös Oma MMA -palvelu on edelleen jäsenten käytössä tuttuun tapaan.

Lisätietoa:

Marko Hovinmäki