Millaisena näet myynnin nykytilan ja tulevaisuuden? Vastaa kyselyyn!

Suomen Ekonomien ja Kaupan Liiton perustama School of Sales -myyntikoulu ottaa parhaillaan selvää, millainen on kotimaisen myynnin tila tällä hetkellä ja millaisia sen tulevaisuuden näkymät ovat. State of Sales 2022 -tutkimukseen kaivataan nyt myynnin ammattilaisten näkökulmia!

State of Sales 2022 -tutkimus tarkastelee kotimaisen myynnin nykytilaa, tulevaisuutta ja keskeisimpiä haasteita erilaisista näkökulmista pandemian aikaisessa ja jälkeisessä maailmassa. Tutkimuksen löydösten pohjalta projektin tavoitteena on kehittää myynnin ammattilaisille käytännönläheisiä ja toimivia malleja hybridiajan myyntityössä onnistumiseen. Sinun näkemyksesi on tutkimukselle arvokas, olitpa sitten kokenut myyntikonkari tai alan tuore talentti.

Kyselyn tulokset julkistetaan State of Sales 2022 -tutkimusraportissa, jonka myös sinä saat kiitoksena kyselyyn osallistumisesta täysin veloituksetta. Sinun näkemyksesi ovat tutkimukselle ja muille myynnin ammattilaisille erittäin merkityksellisiä. Toivomme, että ehdit antamaan vastauksesi mahdollisimman pian! Kyselyyn vastaaminen vie ainoastaan noin 10–15 minuuttia aikaasi ja vastausaikaa on 7.8.2022 saakka.

Tutkimuksen julkaisutilaisuus

Tutkimuksen tulokset julkaistaan 25.8.2022 järjestettävässä tilaisuudessa, jossa kuulet keskeisimmät tulokset ja saat käytännön vinkkejä myynnin edistämiseen nyt ja tulevaisuudessa. Tilaisuus on jäsenillemme maksuton ja voit valita, osallistutko paikan päällä Kinopalatsissa vai striimin kautta vaikka kotitoimistolta. Ilmaisia paikkoja on kuitenkin hyvin rajallinen määrä, joten lunasta paikkasi pikimmiten!

Varaa paikkasi täältä!

Uppoudu tarkemmin alamme palkkatietoon

Tässä sinulle myynnin ja markkinoinnin palkkatutkimuksen uunituoreet tulokset näppärässä raportissa!

Jos olet jäsenemme, löydät palkkatutkimuksemme OmaMMA:sta.

• Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.