Sujuvampaa palvelua tulossa! E-laskusopimuksissa lyhyt huoltotauko 16.8.−4.9.2023

Parannamme parhaillaan laskutusjärjestelmäämme, jotta voimme tarjota sinulle entistäkin sujuvamman ja tehokkaamman palvelukokemuksen. Tämän vuoksi meillä on lyhyt huoltotauko, joka vaikuttaa e-laskusopimusten tekemiseen verkkopankissa.

Järjestelmiemme huoltotauko on 16.8.4.9.2023 välillä, jolloin uusia e-laskusopimuksia ei voi tehdä. Sopimusten teko onnistuu jälleen normaalisti 5. syyskuuta alkaen. Tauko ei vaikuta e-laskusopimuksiin, jotka on tehty ennen huoltotaukoa.

Kiitos kärsivällisyydestäsi ja ymmärryksestäsi tätä lyhyttä huoltoaikaa kohtaan. Tauon jälkeen e-laskutuksemmekin on jälleen täydessä vauhdissa!

E-laskutusasiakkaille hyviä uutisia: uutta e-laskusopimusta ei tarvitse tehdä

Siirrämme nykyiset e-laskusopimukset uuteen järjestelmään. Lähetämme vuoden viimeisen e-laskun lokakuuhun mennessä uudella laskutusjärjestelmällämme.

Jokaisessa järjestelmämuutoksessa voi kuitenkin joskus tulla ongelmia. Pyydämmekin tarkistamaan verkkopankissa, että olet saanut vuoden viimeisen e-laskun onnistuneesti.

Jos viimeinen e-laskusi ei ilmesty verkkopankkiin, suosittelemme sinua tekemään e-laskutilauksen uudestaan. Poista vanha e-laskusopimus verkkopankistasi ja tämän jälkeen tee uusi sopimus. Löydät e-laskusopimuksen tekemiseen tarvittavan viitenumeron Oma MMA -palvelun Jäsenmaksut-osiosta.

Muutos ei vaikuta paperi- ja sähköpostilaskuihin

Uusi järjestelmä ei vaikuta paperi- tai sähköpostilaskuihin. Ainoastaan laskutuspohja tulee näyttämään erilaiselta.

Lähetämme sähköpostilaskut jatkossa uudesta sähköpostiosoitteesta. Tähän asti olemme lähettäneet ne osoitteesta no-reply@procountor.com. Jatkossa sähköpostilaskut tulevat osoitteesta noreply@maventa.com.  

Kaipaatko lisätietoa?

Ota yhteyttä jäsenpalveluumme, joka neuvoo sinua mielellään. Jäsenpalvelumme tavoitat numerosta 020 122 4400 (ma-pe klo 9–15) ja sähköpostitse osoitteesta jasenpalvelu@mma.fi.