Tule meille tiedonhallintavastaavaksi

• Motivoidutko päästessäsi kehittämään järjestön tiedonhallintaa?
  • Oletko opintojesi loppuvaiheessa tai urasi alkumetreillä?
  • Hallitsetko Office-ohjelmistot kuin omat taskusi?
  • Otatko näppärästi haltuun uudet järjestelmät ja erilaiset ohjelmistot?
  • Arvostatko joustavaa työsuhdetta, joka on näppärää sovittaa opintojesi tai toisen työsi aikataulujen kanssa yhteen?
  • Pärjäätkö tilanteessa kuin tilanteessa reippaalla, itsenäisellä ja positiivisella asenteellasi?

Vastasitko edellisiin kysymyksiin ”kyllä”? Hurraa – juuri sinä saatat olla etsiskelemämme uusi kollega!

Etsimme Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA:lle tiedonhallintavastaavaa tukitiimiimme! Työkaverinamme pääset kehittämään ammatilliselle etujärjestöllemme tiedonohjaussuunnitelman (TOS) sekä ohjeistuksen henkilöstölle ja paikallisille yhdistysaktiiveillemme arkistoitavan aineiston valintaan ja tallentamiseen. Roolissasi osallistut myös teknisen tiedonhallintaratkaisun valintaan yhdessä muun tiimisi kanssa.

Tiedonhallintavastaavana pääset osaksi 20 hengen iloista työyhteisöä, jonka kanssa on kivaa jakaa työarkea Helsingin Pasilassa. Toimistomme sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien varrella vain kivenheiton päässä kauppakeskus Triplasta. Teemme töitä hybridisti, joten saat halutessasi tehdä useamman päivän töitä myös etäyhteyksien päässä kotonasi.

Tarjoamme sinulle

• noin kuuden kuukauden mittaisen osa-aikaisen työsuhteen, jonka aloitus on joustavasti kevään aikana
  • kaikki tarvittavat työvälineet työssäsi onnistumiseen
  • suositusten mukaisen palkan
  • lounasedun
  • kivat ja tilavat toimistotilat
  • työkaverit, joiden kanssa on mukavaa tehdä yhteistyötä ja nauru raikaa
  • syväsukelluksen voittoa tavoittelemattoman etujärjestön maailmaan
  • mahdollisuuden kehittää ja kehittyä
  • hyvät verkostoitumismahdollisuudet.

Työtä on mahdollista tehdä myös täyspäiväisesti, jolloin työsuhteesi kesto katsotaan sen mukaan!

Palkkasi tulee noudattamaan akavalaisen Yhteiskunta-alan korkeakoulutettujen suosituksia ja osumaan 2100–2500 euron haitariin opintopistesaldosi mukaan:

• yli 120 opintopistettä 2100 €/kk
  • yli 180 opintopistettä 2300 €/kk
  • yli 240 opintopistettä 2500 €/kk

Laita hakemuksesi tulemaan Samulille sunnuntaihin 23.4. mennessä osoitteeseen samuli.myllyharju@mma.fi otsikolla ”Tiedonhallintavastaava”. Kerro hakemuksessasi vapaamuotoisesti, mikä sai sinut kiinnostumaan, miksi juuri sinä olisit meille sopiva tiedonhallintavastaava ja miten me voimme auttaa sinua kohti unelmiasi. Kannattaa olla ripeä, sillä palkkaamme sopivan tyypin sellaisen löydettyämme!

Jos haluat kuulla lisää avoinna olevasta pestistämme tai kysyä jotain, laita ihmeessä meiliä yllä olevaan osoitteeseen tai soita Samulille numeroon 020 122 4409.

Keitä me olemme?

Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA on kaikkien myynnin ja markkinoinnin parissa pakertavien oma ammatillinen etujärjestö. Teemme alamme ammattilaisten äänen kuuluvaksi yhteiskunnassa ja luomme suuntaa tulevaisuuden hyvinvoivalle työelämälle. Tärkeimpiä etujamme ovat lakipalvelu, laaja koulutustarjonta sekä työttömyyskassa. Arvostamme jokaisen omannäköistä tapaa loistaa työssään, mutta löydämme voiman yhteisöstä – meitä on lähes 17 000.