Vastaa koulutuskyselyymme

Oppiapurimme on valmiina haastattelemaan sinua! Hän kysyy vain muutaman simppelin kysymyksen ja vie vain pienen hetken aikaasi. Vastaamalla annat meille tärkeää tietoa jäsentemme oppimismieltymyksistä, jolloin pääsemme kehittämään koulutustarjontaamme entistä paremmaksi.

Pääset osallistumaan myös arvontaan, jos kyselyn lopussa jätät meille yhteystietosi. Arvomme maanantaina 13. marraskuuta kaikkien vastanneiden ja yhteystietojen jättäneiden kesken kivoja palkintoja:

• Kaksi 65 euron Perfect Finnish -lahjakorttia, jolla voit valikoida mielesi mukaan kotimaisen design-tuotteen, työkalun tai retkeilyyn, hyvinvointiin tai kuntoiluun liittyvän tuotteen. Valikoimassa on paljon ekologisia tuotteita sekä myös kolme eri hyväntekeväisyyskohdetta.
  • Viidet Kajo Brightin lämpimät ja heijastavat lapaset. Lämpöä ja näkyvyyttä!

Arvonnan säännöt

Kahden Perfect Finnish -lahjakortin ja viiden kalastajahatun arvontaan osallistuvat kaikki MMA:n jäsenet, jotka vastaavat kyselyyn viimeistään sunnuntaina 12. marraskuuta 2023 ja jättävät kyselyn yhteydessä yhteystietonsa. Arvomme voittajat maanantaina 13. marraskuuta 2023. Voittajille ilmoitetaan voitoista tämän jälkeen välittömästi ja henkilökohtaisesti. Palkintoa ei voi vaihtaa rahaksi tai muuhun tavaraan/palveluun.

MMA:n henkilökunta ei voi osallistua arvontaan. Arvonnan järjestäjänä vastaamme palkinnoista maksettavan lakisääteisen arpajaisveron maksamisesta.

Osallistumalla tähän arvontaan osallistujat sitoutuvat noudattamaan näitä sääntöjä. Arvonnan järjestäjä pidättää oikeuden muutoksiin.

MMA Vinkkeli