Vastaa nyt palkkatutkimukseemme

Vuoden vaihduttua jälleen vuosittaisen palkkatutkimuksemme aika. Vuosi 2020 oli meille monella tapaa poikkeuksellinen, mikä vaikutti usealla arjen lisäksi ansiotasoon.

Jotta koronavuoden vaikutukset tässä suhteessa tulevat esiin, on entistä tärkeämpää, että saamme mahdollisimman paljon vastauksia palkkatutkimukseemme. Vastausten perusteella voimme kertoa tapahtuneista ansiotason muutoksista, mutta myös myynnin ja markkinoinnin alojen palkkausmuodoista, palkkatasoista eri tehtävissä eri koulutus- ja kokemustaustoilla. Näin pystymme vaikuttamaan sopimusehtoihin.

Osallistu tutkimukseen maanantaihin 25. tammikuuta mennessä. Vastauksellasi autat meitä palvelemaan sinua entistä paremmin sekä tuet lapsia ja nuoria, sillä lahjoitamme jokaisesta saamastamme vastauksesta 2 € Hope ry:lle.

Lähetimme tutkimuksen jäsentemme sähköpostiosoitteisiin. Kurkkaapa siis postilaatikkoosi ja laita vastaus paluupostissa tulemaan!

Kyselyyn vastaamiseen kuluu aikaa arviolta noin 15 minuuttia. Tarvitset vastaamiseen lisäksi joulukuun 2020 palkkalaskelmasi.

Yhteistyössä kanssamme tutkimusta jakavat jäsenilleen MARK ja MarkkinointiKollektiivi (kiitos!), jotta varmistamme laajan ja riittävän suuren vastausmäärän.

Tutkimuksen tiedonkeruun ja tulosten analysoinnin toteuttaa Taloustutkimus Oy. Kaikki vastaukset käsitellään ehdottoman luottamuksellisesti ja esitetään ainoastaan tilastoina, jotka eivät paljasta yksittäisiä vastauksia. Taloustutkimus Oy on puolueeton markkinatutkimusyritys, joka noudattaa Kansainvälisen Kauppakamarin ja Markkinatutkimusliiton sääntöjä.

Lisätietoja tutkimuksesta Taloustutkimuksessa antaa: Senior Insight Manager Paula Lehto (puh. 010 758 5275, paula.lehto@taloustutkimus.fi).