iLOQ on vuoden 2025 brändi 

Keskuskauppakamarin Vuoden brändi -kilpailun voittajaksi nousi tänä vuonna iLOQ. Raadin mielestä brändi ansaitsi voiton, koska se on suojannut uniikin innovaationsa, joka on osattu kaupallistaa ja tuotteistaa.

Raadin puheenjohtaja, Keskuskauppakamarin johtava asiantuntija Minna Aalto-Setälä sanoo, että iLOQ-brändi on muuttanut koko toimialaa. 

− Kansainvälisyys on ollut alusta asti brändin ytimessä. Erityisesti haluamme kiinnittää huomiota jälleenmyyjien koulutukseen ja yrityksen omiin tukipalveluihin, jolloin jälleenmyyjät ovat avainasemassa yhdessä iLOQ-brändin myyntitiimin kanssa. iLOQ-brändi on oivaltanut erinomaisesti oman roolinsa osana kokonaisvaltaista asiakaskokemusta. 

Finaalissa olivat mukana myös vuonna second hand -kauppa- ja kahvilaketju Relove ja lihatalo Snellman. Viime vuonna kilpailun voitti Elovena. Vuoden 2023 brändi oli Genelec. 

Vuoden brändi -kilpailussa ehdokkaita tarkastellaan laajasti brändin ja immateriaalioikeuksien suojaamisen näkökulmasta. Raadissa on mukana sekä brändi- että IPR-asioihin erikoistuneita asiantuntijoita. 

Kuva: iLOQ