
Raadin puheenjohtaja, Keskuskauppakamarin johtava asiantuntija Minna Aalto-Setälä sanoo, että iLOQ-brändi on muuttanut koko toimialaa.
− Kansainvälisyys on ollut alusta asti brändin ytimessä. Erityisesti haluamme kiinnittää huomiota jälleenmyyjien koulutukseen ja yrityksen omiin tukipalveluihin, jolloin jälleenmyyjät ovat avainasemassa yhdessä iLOQ-brändin myyntitiimin kanssa. iLOQ-brändi on oivaltanut erinomaisesti oman roolinsa osana kokonaisvaltaista asiakaskokemusta.
Finaalissa olivat mukana myös vuonna second hand -kauppa- ja kahvilaketju Relove ja lihatalo Snellman. Viime vuonna kilpailun voitti Elovena. Vuoden 2023 brändi oli Genelec.
Vuoden brändi -kilpailussa ehdokkaita tarkastellaan laajasti brändin ja immateriaalioikeuksien suojaamisen näkökulmasta. Raadissa on mukana sekä brändi- että IPR-asioihin erikoistuneita asiantuntijoita.