Jäsentiedote 26.1.2017

Mato Valtonen luennoi Oulussa lauantaina 11.2.2017 klo 14:00-16:30

Oulun seudun, Lapin ja Kainuun myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset tarjoavat jäsenilleen inspiroivan luennon ”Kohti valoisampaa tulevaisuutta”.

Markku ”Mato” Valtonen on taiteen ja liike-elämän monitoimimies. Hän on yhtyeiden Sleepy Sleepers ja Leningrad Cowboys perustajajäsen ja pitkäaikainen johtotähti. Suuri

yleisö monesti pitääkin häntä enemmän humoristisena show-miehenä, mutta Mato onmyös taitava organisaattori ja liikemies.

Mato on ideoinut ja johtanut menestyksekkäästi useita taiteen ja liike-elämän organisaatioita ja projekteja. Menestyksen ohessa hän on kohdannut myös vaikeita hetkiä urallaan. Mato on ihminen joka on elämässään tehnyt ja nähnyt paljon. Hän on puhuja, joka sopii niin johtoryhmälle kuin hyvää oloa ja motivaatiota hakevalle työporukalle.

Luennon hinta MMA:n jäsenille vain 22 euroa!

Huom! Mukaan pääsevät myös muut kuin MMA:n jäsenet. Ei-jäsenille hinta on 29 €/hlö.

Varaa paikkasi pian!

———-

Topinraitti Rukalla varattavissa jo nyt keväälle sekä ensi syksylle ja talvelle!

Vuokrahintaan kuuluu kaksi laskettelulippua ja kalastusluvat.

www.osemma.fi/varauskalenteri

Liikunta-asiaa

Sähly keskiviikkoisin kello 17.00-18.00 Madekosken ala-asteella.

———-

MMA:n jäsenet Myyntiroihuun -aamupäivätapahtumaan jäsenetuhintaan!

Henkilön Tekantti kuva.

Myyntiroihu on ehkä alkuvuoden hyödyllisin ja samalla hauskin aamupäivä yrittäjille ja myyntijohdolle.

Aamun aikana pääset kuulemaan valmennusten myötä tämän päivän tuloksellisimmista asiakashankinnan keinoista, liikkuvan myyntityö ratkaisuista ja niiden käytöstä arjessa sekä päivittäisen työn parhaat ajanhallinnan vinkit. Tilaisuus kestää aamupäivän ajan, joten iltapäiväksi ehdit soveltamaan valmennusten asioita käytäntöön. Vaikka luvassa on tärkeää asiaa, tässä tilaisuudessa ei turhia jäykistellä – siitä pitää huolen Stand Up -koomikko Päivi Kuuva, joka toimii tilaisuuden juontajana ja irroittaa omassa osuudessaan kunnon naurut tilaisuuden päätteeksi.

MMA:n jäsenet pääsevät osallistumaan tapahtumaan jäsenetuhintaan 20 € + alv / hlö (normaalihinta muille 35 € + alv)
– Hinta sisältää ohjelman, materiaalin ja maittavan aamupalan
. Laskutamme osallistumisen tilaisuuden jälkeen.

Tapahtuma järjestetään Hotelli-Ravintola Lasaretissa Oulussa 14.3.2017 klo 8:00-11:30

Paikkoja on jäljellä, mutta rajoitetusti. Varaa oma paikkasi: https://www.eventbrite.com/e/myyntiroihuun-tickets-31346844255