MMA pääyhteistyökumppaniksi

MMA:lla on ilo ja kunnia aloittaa MyyntiKollektiivin ja MarkkinointiKollektiivin pääyhteistyökumppanina. Yhteisenä päämääränä sekä MMA:lla että Myynti- ja MarkkinointiKollektiiveilla on tehdä yhdessä Suomesta entistäkin parempi myynti- ja markkinointimaa.

– Tavoitteenamme on vahvistaa MMA:n asemaa modernina uuden ajan etujärjestönä, joka tekee tiivistä yhteistyötä alan vaikuttavien toimijoiden kanssa. Jäsennäkökulmasta katsottuna yhteistyömme tarjoaa mahdollisuuksia lisätä merkittävästi ammattilaistemme yhteisöllisyyttä, sanoo MMA:n johtaja Tuula Sirén

MyyntiKollektiivi ja MarkkinointiKollektiivi merkitsee MMA:n jäsenille entistäkin vahvempaa ammatillista verkostoa. Lisäksi yhteistyöllä halutaan houkutella uusia jäseniä liittymään MMA:han korostaen etujärjestön tarjoamaa työelämän turvaa, asiantuntijatietoa, neuvontapalveluita ja koulutusmahdollisuuksia.  

– Tämä kumppanuus heijastaa sitoutumista alan kehitykseen ja ammattilaisten tukemiseen monipuolisesti, iloitsee Sirén. 

MarkkinointiKollektiivin ja MyyntiKollektiivin toimitusjohtaja Marica Thorén iloitsee jo pitkään jatkuneen kumppanuuden tiivistymisestä ja laajentumisesta MMA:n kanssa.

– MMA:n kanssa jaamme samaa arvomaailmaa. Arvostamme suuresti työtä, jota MMA tekee myynnin ja markkinoinnin ammattilaisten paremman työelämän ja alan arvostusten hyväksi. Yhteistyömme kautta uskon, että saamme entistä enemmän konkreettista arvoa luotua sekä MMA:n jäsenille että Myynti- ja MarkkinointiKollektiivilaisille. 

MMA näkyy isosti Markkinointi- ja MyyntiKollektiivin järjestämissä tilaisuuksissa. Vuonna 2024 on luvassa muun muassa kaikkea tätä: 

MarkkinointiKollektiivi  

  • järjestää tiistaiaamuisin puoli tuntia kestäviä Aamukahviseura-tilaisuuksia, jotka toimivat virtuaalisina kohtaamispaikkoina markkinoinnin keskusteluille.
  • järjestää useita kaikille markkinoinnin asiantuntijoille suunnattuja laajempia teematilaisuuksia – sekä virtuaalisesti että livenä (Helsinki, Turku ja Tampere). 
  • tuottaa MarkkinointiRadio-podcastia, joka tarjoaa keskusteluja markkinoinnista ja alan ajankohtaisista ilmiöistä. 
  • julkaisee markkinointiuutiset.fi uutismediaa, jossa käsitellään niin markkinoinin, myynnin kuin viestinnänkin päivän polttavia uutisia.

MyyntiKollektiivi 

  • pitää keskiviikkoaamuisin puoli tuntia kestävän Aamupalsu-verkkotapaamisen, jossa käsitellään monia erilaisia myynnin ammattilaisia kiinnostavia aiheita.   
  • järjestää livetapahtuman keväällä ja syksyllä Helsingissä.
  • kutsuu mukaan aivan uudenlaisiin MyyntiTreeneihin sekä MyyntiTreffeille oppimaan ja verkostoitumaan.

Markkinointi- ja MyyntiKollektiivin tilaisuudet ovat veloituksettomia osallistujille.