MMA tukee myyntityön arvostusta Best Seller Competition 2025 -kilpailun viestintäkumppanina

Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA toimii jälleen Best Seller Competition -kilpailun viestintäkumppanina. Tämä yhteistyö tukee myyntityön arvostuksen nostamista ja edistää MMA:n tavoitteita myyntiosaamisen kehittämisessä Suomessa.

Best Seller Competition on vuodesta 2010 lähtien järjestetty suomalainen korkeakoulujen välinen B2B-myyntikilpailu, jossa opiskelijat pääsevät testaamaan myyntitaitojaan ja nostamaan esille osaamistaan. Kilpailun tavoitteena on nostaa myyntityön arvostusta ja tuoda yhteen myyntiorganisaatiot ja opiskelijat. Jo 15. kertaa järjestettävän kilpailun tarkoituksena on myyntiosaamisen avulla avata nuorille ovet työelämään. Vastuullinen myyntityö on avain myös Suomen menestykseen.

– Myynnin valmentaminen jo oppilaitoksissa on erittäin hyödyllinen tulevaisuuden työelämätaito nuorille. Tämän vuoksi MMA panostaa oppilaitosyhteistyöhön ja tukee esimerkiksi ammattikorkeakouluja myynnin koulutuksen kehittämisessä, painottaa MMA:n puheenjohtaja Marko Hovinmäki.

Kilpailun johtajana toimii tänä vuonna jo neljättä kertaa Haaga-Helian lehtori Pirjo Purovesi. Hän pitää tehtäväänsä yhtenä uransa mielenkiintoisimmista.

– Kilpailun johtajana pääsen itsekin tekemään oikeaa myyntityötä, jossa on euromääräinen budjetti ja treenaamaan käytännössä myyntitaitoja, hän sanoo.

Sponsoriyrityksille kilpailu on hieno mahdollisuus rakentaa työntekijämielikuvaa sekä tukea ammattimaisen myyntityön arvostusta ja kehitystä. Se on lisäksi erinomainen tapa tutustua tulevaisuuden huippumyyjiin sekä rekrytoida heitä.

  • Alkukilpailu järjestetään etänä torstaina 3. huhtikuuta.
  • Jatkoon pääsevät kokoontuvat Haaga-Helia ammattikorkeakoulun Pasilan kampuksella 10. huhtikuuta, jolloin kilpailu huipentuu sekä semifinaaliin että finaaliin.