Millä tolalla on myynnin ammattilaisten perehdytys? Vielä ennätät vastaamaan!

Myynnin ammattilaisille suunnatun perehdytyskyselymme vastausaikaa on jatkettu elokuun 2022 loppuun saakka. Vastaa nyt ja vaikuta!

Perehdytys on merkityksellinen osa työelämää. Se antaa eväät omassa työssä onnistumiseen ja tukee positiivista työntekijäkokemusta alusta lähtien. Joka ikisellä työntekijälle on oikeus laadukkaaseen perehdytykseen – myös myynnin ammattilaisilla! Kartoitamme parhaillaan kyselytutkimuksen avulla myyjien työhön perehtymiseen liittyviä kokemuksia.

Tahdomme kuulla myynnin ammattilaisten perehdytyskokemuksista ja kartoittaa tämän päivän perehdytystarpeita. Samalla olemme kiinnostuneita tietämään, miten digitaalisia koulutusalustoja hyödynnetään alallamme. Koulutusalustoilla voidaan luoda yritykselle kestävää kilpailuetua sekä nopeuttaa uusien myyntihenkilöiden oppimista. Onnistunut ja ketterä perehdytysprosessi hyödyttää niin työntekijää kuin työnantajaakin.

Lue TAMKin myynnin lehtori Teppo Yrjökosken kirjoitus myyntityöhön perehdyttämisestä: ”Uuden myyjän sisäänajossa nopeus ratkaisee” ››

Pääset antamaan oman, arvokkaan vastauksesi alla olevasta linkistä. Kyselymme on lyhyt ja koostuu monivalintakysymyksistä, joten sen täyttäminen vie aikaasi vain muutaman minuutin. Samalla pääset antamaan oma panoksesi myynnin perehdyttämisen kehittämiseen tulevaisuudessa. Kiitos paljon jo etukäteen! 💜

Vastausaikaa on vielä 31. elokuuta 2022 saakka. Nyt on hyvä tilaisuus vaikuttaa siihen, miten perehdytys hoidetaan myynnin alalla tulevaisuudessa sekä auttaa meitä tarjoamaan jäsenillemme entistäkin ajankohtaisempia työelämäpalveluita!

Kyselymme on osa SPLASH-hanketta

Olemme mukana EU-rahoitetussa S.PLA.S.H-hankkeessa (Sales Platform Studies for Higher Education), jossa tutkitaan myynnin koulutuksen digitaalisia alustoja sekä niiden käyttämistä oppimiseen. Kanssamme tutkimustyötä tekevät korkeakoulut Itävallasta, Italiasta, Tanskasta sekä Tampereen ammattikorkeakoulu Suomesta. Hankkeen tarkoituksena on tarkastella, testata ja systematisoida digitaalisten opetusalustojen käyttöä myynnin alalla sekä luoda uutta perehdytyssisältöä kasvavassa määrin kansainvälistyvään ja digitalisoituvaan myyntityöhön.