MMA:n jäsenten asiat hoituvat kuten ennenkin. Lisäksi kevään mittaan palvelu laajenee vaiheittain. Palveluaikaan on tulossa myöhemmin keväällä tunnin pidennys, ja myös englanninkielinen palvelu laajenee.
– Meille on erityisen tärkeää, että jäsenemme saavat edelleen erinomaista palvelua. Membrin jäsenpalvelijat ovat kokeneita ja ammattitaitoisia asiantuntijoita, jotka hoitavat jäsentemme asiat oikea-aikaisesti, nopeasti, ystävällisesti ja ammattitaitoisesti, MMA:n puheenjohtaja Marko Hovinmäki kertoo.
Taustalla muutokselle on useita vuosia kestänyt yleinen taloustilanne, joka vaikuttaa myös MMA:n toimintaan. Jäsenpalvelun siirtyminen Membrin hoidettavaksi parantaa saatavuutta ja tehostaa toimintaa.
– Olemme tehneet talouden tasapainottamiseksi toimenpiteitä jo useamman vuoden ajan. Jäsenpalvelumme ulkoistuksella haluamme turvata laatutason jatkossakin erinomaisena kustannustehokkaammin, Hovinmäki korostaa.
MMA:n jäsenpalvelun yhteystiedot pysyvät ennallaan. Myös Oma MMA -palvelu on edelleen jäsenten käytössä tuttuun tapaan.
Lisätietoa:
Marko Hovinmäki
puheenjohtaja
Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA
puh. 0400 747 333
sähköposti: marko.hovinmaki@mma.fi