Myynti & Markkinointi 2023 -barometri: Anna äänesi kuulua ja kerro näkemyksesi alan tulevaisuudesta!

Myynti & Markkinointi 2023 -barometrilla keräämme tietoa alan ammattilaisten työn nykytilasta ja tulevaisuuden näkymistä. Jäsentemme menestys ja hyvinvointi ovat tärkeimpiä päämääriämme, joten haluamme kuulla sinun mielipiteesi alojemme kehityksestä.

Vastaamalla kyselyymme tuot arvokkaat ajatuksesi esiin. Lahjoitamme samalla vastauksestasi euron mielen hyvinvoinnin tukemiseen.

Haluamme tarjota sinulle parhaat eväät menestykseen ja hyvinvointiin nyt ja tulevaisuudessa. Tutkimuksen tulosten avulla voimme muun muassa vaikuttaa myynnin ja markkinoinnin ammattilaisten työn arvostuksen kasvattamiseen, lisätä ymmärrystä alojemme erityiskysymyksistä sekä kasvattaa markkinatietoutta, viestiä hyvistä käytännöistä ja laajentaa osaamista.

Tiedon avulla kehitämme toimintaamme paremmaksi. Voimme tarjota sinulle juuri niitä palveluja, jotka auttavat sinua loistamaan itseäsi puhuttelevalla tavalla työelämässä.

Vastaamalla edistät mielen hyvinvointia

Sinun vastauksesi tekee hyvää myös muille: jokaisesta vastauksesta lahjoitamme euron Mieli ry:lle 3 000 euroon saakka. Tällä lahjoituksella tuemme kaikkien Suomessa asuvien mielen hyvinvointia ja työkykyisyyttä sekä autamme haavoittuvassa elämäntilanteessa olevia.

Kyselymme on avoin kaikille myynnin ja markkinoinnin tehtävissä työskenteleville. Voit vastata kyselyyn täysin anonyymisti. Vastaaminen vie vain noin 10 minuuttia.

Vastauksellasi on erityisen suuri merkitys – haluamme kiittää sinua jo etukäteen lämpimästi!