Kuinka perehdyttäminen sujuu sinun työpaikallasi? Vastaa kyselyymme!

Perehdytys on merkityksellinen osa työtä: se antaa eväät omassa työssä onnistumiseen sekä tukee positiivista työntekijäkokemusta. Jokaisella on oikeus laadukkaaseen perehdytykseen – niin myös myynnin ammattilaisilla! Siksi kartoitamme nyt kyselytutkimuksen avulla myyjien työhön perehdyttämiseen liittyviä kokemuksia.

Tahdomme ottaa selvää kyselyllämme myynnin ammattilaisten perehdytyskokemuksista ja -tarpeista. Samalla olemme kiinnostuneita tietämään, miten digitaalisia koulutusalustoja hyödynnetään alallamme. Koulutusalustoilla voidaan luoda yritykselle kestävää kilpailuetua sekä nopeuttaa uusien myyntihenkilöiden oppimista. Onnistunut ja ketterä perehdytysprosessi hyödyttää niin työntekijää kuin työnantajaakin!

”Uuden myyjän sisäänajossa nopeus ratkaisee” – Lue nyt myynnin lehtori Teppo Yrjönkosken blogi aiheesta ››

Pääset antamaan oman arvokkaan vastauksesi alla olevasta linkistä. Kysely on lyhyt, joten koko homma vie sinulta vain muutaman minuutin! Lämmin kiitoksemme jo etukäteen.

Vastausaikaa sinulla on 30. kesäkuuta 2022 saakka, joten käypäs kipin kapin vastailemassa ja antamassa oma panoksesi myynnin perehdyttämisen kehittämiseen tulevaisuudessa.

Olemme mukana SPLASH-hankkeessa (Sales Platform Studies for Higher Education), jossa tutkitaan digitaalisten opetusalustojen roolia myynnin opiskelussa. Hanke on Euroopan unionin Erasmus+-ohjelman rahoittama, ja tutkimustyötä tekevät korkeakoulut Itävallasta, Italiasta, Tanskasta sekä Tampereen ammattikorkeakoulu Suomesta. Hankkeen tarkoituksena on tarkastella, testata ja systematisoida digitaalisten opetusalustojen käyttöä myynnin alalla sekä luoda uutta perehdytyssisältöä kasvavassa määrin kansainvälistyvään ja digitalisoituvaan myyntityöhön.