MMA on jälleen Best Seller Competition -kilpailun viestintäkumppani

Best Seller Competition on suomalainen korkeakoulujen välinen B2B-myyntikilpailu, jossa opiskelijat pääsevät testaamaan myyntitaitojaan ja nostamaan esille osaamistaan. MMA on tänäkin vuonna kilpailun viestintäyhteistyökumppani.

Ensimmäinen Best Seller Competition järjestettiin vuonna 2010. Siitä lähtien kilpailu on toteutettu vuosittain vuorotellen Turun ammattikorkeakoulun ja Haaga-Helia ammattikorkeakoulun järjestämänä.

Kilpailun tavoitteena on nostaa myyntityön arvostusta ja tuoda yhteen myyntiorganisaatiot ja opiskelijat. Best Seller Competition uskoo vahvasti, että myyntiosaaminen avaa nuorille ovet työelämään. Vastuullisella myyntiosaamisella myös Suomi menestyy.

­− Best Seller Competition on ainutlaatuinen kansallinen myyntikilpailu, jossa alan tuleva sukupolvi näyttää myynnin parhaat puolet. MMA:n ja Best Seller Competitionin tavoitteet ovat samanlaiset, iloitsee MMA:n yhteyspäällikkö Igor Parri.  

Kilpailun kulku

Vuonna 2023 Best Seller Competition koostuu kolmesta vaiheesta: alkukilpailu, semifinaali ja finaali.

  • Alkukilpailu järjestetään etänä 30. maaliskuuta.
  • Jatkoon pääsevät kokoontuvat Haaga-Helia ammattikorkeakoulun Pasilan kampuksella 13. huhtikuuta, jolloin kilpailu huipentuu sekä semifinaaliin että finaaliin.

Kampuksen tapahtumatori on finaalipäivänä avoinna kaikille Haaga-Helian opiskelijoille. Tapahtumassa opiskelijoilla on erinomainen tilaisuus tutustua kilpailun sponsoriyrityksiin sekä verkostoitua myynnistä kiinnostuneiden kanssa.

Best Sellerin voittajasta kuulet muun muassa Myynti & Markkinointi -lehdessä.