
Ammattiliitto ei jätä työntekijää selviytymään yksin
Muuttuva työelämä on tuonut myös myynnin ja markkinoinnin ammattilaisten arkeen uudenlaisia haasteita. MMA:n jäsenet saavat apua sekä hyvinä että huonoina aikoina.
MMA:n palkkatutkimus: Neuvottelu kannattaa, mutta kaikki eivät sitä tee
Mediaanipalkat nousivat viime vuonna myynnissä neljä prosenttia ja markkinoinnissa kaksi prosenttia. MMA:n puheenjohtaja Marko Hovinmäki suosittelee työpaikoille avoimempaa palkkapuhetta.

5 asiaa, jotka myyjän ja markkinoijan kannattaa muistaa some-etiketistä
Sosiaalinen media tarjoaa myynnin ja markkinoinnin ammattilaisille valtavasti mahdollisuuksia. Henkilöbrändin rakentaminen, työnantajan edustaminen ja julkaisujen vaikutusten arviointi kuitenkin edellyttävät harkintaa – sillä se, mikä verkkoon…
Uutiset ja tiedotteet
Katso kaikki ›Artikkelit
Alamme tiedot ja tarinat löytyvät meiltä. 💜 Artikkeleistamme löydät taustoitettua tietoa, uusia näkökulmia ja käytännön oivalluksia myynnin ja markkinoinnin kuumimmista puheenaiheista. Tutustu viimeisimpiin julkaisuihimme ja pysy kehityksen kärjessä!
Katso kaikki ›Blogit
Tervetuloa MMA:n blogiin! Täällä alamme huiput eli myynnin ja markkinoinnin kovimmat asiantuntijat, kouluttajat, vaikuttajat ja tutkijat jakavat ajankohtaista tietoa, syventävät alan keskustelua ja tukevat ammatillista kehittymistäsi. Sukella uusimpiin kirjoituksiin ja pysy ajan tasalla alasi tärkeimmistä teemoista.
Tahtoisitko kirjoituksesi blogiimme? Lue lisää täältä »
MMA:n palkkatutkimus: Neuvottelu kannattaa, mutta kaikki eivät sitä tee
Mediaanipalkat nousivat viime vuonna myynnissä neljä prosenttia ja markkinoinnissa kaksi prosenttia. MMA:n puheenjohtaja Marko Hovinmäki suosittelee työpaikoille avoimempaa palkkapuhetta.

Myynti ja markkinointi eri urilla palkkakehityksessä
Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA:n tuore palkkatutkimus 2024 osoittaa, että myynnissä mediaanipalkka kasvoi 4 prosenttia verrattuna vuotta aiempaan ylittäen nyt 6 000 euron rajan. Markkinoinnin…

Barometri paljastaa myynnin ja markkinoinnin kipukohdat
Jokaisen organisaation kannattaa panostaa myynnin ja markkinoinnin ammattilaisten osaamisen kehittämiseen, vaikka tulokset näkyisivätkin vasta pitkällä aikavälillä.